تکنولوژی
تبلیغات
تاریخ درج خبر:1396/04/17 ساعت : 05:59 ق.ظ

۱۷
تير
۱۳۹۶
معرفی مدل جدید مایکروسافت برای فعالیت‌های تجاری و ارتباط با مشتری

همکاران سیستم- مدیران مایکروسافت روز گذشته در مورد پیش‌بینی‌های جدید خود برای ساماندهی مدل جدید فروش این شرکت توضیح دادند. «جادسان آلتوف» معاون مدیرعامل مایکروسافت با ارسال نامه‌ای به کارمندان خود «مدل جدید تجاری و ارتباط با مشتری» را تشریح کرد و تغییر ساختار غول نرم‌افزاری جهان در این زمینه را توضیح داد.
به گزارش وب‌سایت zdnet، در یادداشتی که روز گذشته منتشر شد به کاهش تعداد کارمندان که پیش از این انتظار می‌رفت اشاره‌ای نشد. شرکت مایکروسافت هم اکنون در حال برنامه‌ریزی است تا گروه تجاری فروش محصولات در دو بخش ساماندهی کند: سازمان‌ها، و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (smc). مایکروسافت به منظور مشخص شدن برنامه مشتریان سازمانی خود روی بزرگترین فرصت‌های پیش رو برای رشد هرچه بیشتر تاکید کرد.
آلتوف در این زمینه گفت با گسترش فعالیت‌های عملیاتی در گروه‌های حسابداری برای واحدهای تجاری و عمومی، گروه‌های تخصصی روی کسب‌وکارهای جدید تمرکز می‌کنند و «واحدهای موفقیت مشتری» جدید با قابیت تمرکز روی میزان استفاده از خدمات و محصولات توسط هر یک از مشتریان راه‌اندازی می‌شود.
این سه بخش در مجموع «واحد عملیاتی سازمانی» نامیده می‌شوند. واحد عملیاتی سازمانی با مرکز عملیات‌ها و بازاریابی مایکروسافت همکاری می‌کند که پیشتر این مرکز با نام one commercial partner، enterprise service و commercial software engineering معرفی شده بود.
بخش commercial software engineering که با نام مختصر cse هم شناخته می‌شود همان مرکزی است که هسته فنی گروه ویژه مایکروسافت را در واحد developer experience یا de تشکیل می‌دهد و «جان شوشواک» مدیریت آن را برعهده دارد.


 
نظرات کاربرانارسال نظرارسال به دوستان